tisdag 28 december 2010

Trafikstörning

Hej på er. Det här inlägget har kanske inte så mycket med träning att göra. Möjligen träning av psyket. Naturligtvis var mitt tåg till Stockholm så försenat att jag missade anslutningen till Sveriges framsida. Jag och resten av Norrlandståget fick snällt köa i SJs resebutik för att bli ombokad till ett senare tåg. Och det är på det jag sitter nu. Allt, och då menar jag allt har blivit försenat under mina senaste resor och nu har jag bara lust att låsa in mig själv i lägenheten och inte transportera mig med något som jag inte styr själv. Orsaken till tågets försening var visst snö (gaaaa, snö i år igen?), "dåliga" tågmöten och för tungt tåg. Tydligen så var ett lok för lite att dra hela ekipaget på för att kunna köra i full hastighet. Iaf, nu rullar vi.


När jag kommer hem ska jag svinga lite Kettlebell och sedan ladda om inför en tvådagars arbetsvecka.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Suzan sa...

usch vad tråkigt, lider med dig...,