fredag 3 december 2010

Redan fredag?

Helt plötsligt blev det november. Och helt plötsligt var november slut. Kylan har ett iskallt järngrepp om Göteborg, men jag håller uppe temperaturen genom att springa mellan massor av jobb, aktiviteter, gym och vänner. Tiden bokstavligen spurtar mot 2011.

Ibland är jag lite för optimistisk och planerar in lite för hårt i kalendern. De senaste veckornas färgkoder i iPhonen har avlöst varandra och fråga mig inte riktigt hur jag tänkte när jag tog på mig att instruera 3 st vickpass på Sportlife Backaplan den här veckan, varav ett är ett specialpass. På gymmet finns fina skyltar uppsatta om att Emil Forss kör specialklass med ett specifikt tema. Då är det inte riktigt rätt tillfälle att plocka fram ett gammalt pass. Nä, då gäller det att än en gång leverera. Filmen blev inte som jag tänkt mig, på långa vägar. Men det gick oväntat bra att mixa klassen. Snart slår klockan 02.00 och då är det 6 timmar kvar tills jag ska vara på jobbet. Det innebär att jag ändå får några timmar sömn. Jag hade räknat med att sitta här hela halva natten och fightas mot tiden. Det ska bli kul att köra imorgon! Deltagarna kommer få se lite bilder och filmer på sånt som jag finner inspirerande när jag sitter ner och gör mina IndoorWalkingklasser.

Morgondagen bjuder också på mingel och god mat på GöteborgsVarvets jullunch. Det ser jag fram emot!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: