lördag 11 december 2010

Les Millskvartaler och Fitness Festivalen

Nu har jag snart jobbat klart och är redo att ta mig upp till Svenska Mässan och besöka Les Millskvartalerna och Fitness Festivalen. Det blir lite som ett konvent när Les Mills kör sin "superkvartal" i Svenska Mässan eftersom det är en stor sal och att den är öppen. Jag instruerar inget av dom koncepten som körs på Svenska Mässan idag, men jag ska ändå dit och bli inspirerad och utmanad i BodyBalance och BodyCombat, två av mina favoritkoncept om man bortser från RPM. En dag ska jag bli BodyCombatinstruktör, jag ska bara öva mer på sparkarna...

Förutom träning blir det också en del mingel med kollegor, vänner och bekanta, shopping i Les Millsshopen som de alltid slår upp i samband med de stora kvartalerna och konvent och en runda på själva mässan.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: