torsdag 23 december 2010

Julklappar till mig själv

Nu är det bara 15 minuter innan klockan slår över till julafton. Har haft en riktigt lugn och skön dag hos föräldrarna och snart är det dags att sova. När jag var yngre var julklapparna det viktigaste med julen, men ju äldre jag har blivit har det blivit mindre viktigt. Nu förtiden när jag har en egen ekonomi köper jag själv det jag vill ha och det är framför allt tre saker jag har gett mig själv i julklapp nu i december:


  • En resa till London (inklusive shopping och nöjen)
  • PT-träning (första bokade tiden är den 30/12)
  • Träningskort på MyrbergBjörn

Under mitt bakande av Rocky Road-godis funderade jag lite på kommande mål. Vad vill jag uppnå 2011?

1 kommentar:

Maets Cracknell sa...

"Under mitt bakande av Rocky Road-godis funderade jag lite på kommande mål. Vad vill jag uppnå 2011?"

Låter som du siktar på diabetes! :)