torsdag 2 december 2010

Grattis Elin, du har vunnit en biljett till Sportlife Winter Challenge!

Elin Abrahamsson var en av två som hade tur i lottdragningen. När det kom till motiveringen var vi rörande överens om att Elin hade den bästa motiveringen. Så här motiverar Elin varför hon ville vinna biljetten:

"Och vinna EMIL, är det jag vill
och kunna ta med min TVILLINGSYSTER till
SPORTLIFE WINTER CHALLANGE
(och för stunden glömma kommande marriage);-)
så hon får uppleva allt underbart
som i Sportlife jag håller rart
nära mitt hjärta och liv
för henne detta kan bli ett jättekliv
så EMIL, inte tveka
vi älskar att lekaaaaaa:)"

Rätt svar på frågan var Anna-Maria Tedfelt och hennes svar på den frågan stack också ut en hel del bland övriga tävlingssvar, så jag tar mig friheten att publicera det också:

"Som partyfixarn´ Bindefeldt
är S-CORE av TEDFELDT
i särklass mer hälsosam
man behöver inte ens en kam
dock en spikrak planka
eller i ditt huvud ANNA-MARIA bankar
-sug in magen
vilken tur man inte va sliten och dragen
som man kanske vart i en situation av Bindefeldt
så skärper man till sig på en utbildning eller klass av ANNA-MARIA TEDFELDT"

GRATTIS ELIN, VI SYNS DEN 12:E!

Inga kommentarer: