onsdag 3 november 2010

Uppvärmning, raksträcka, återhämtning...

När jag hittar en låt som jag verkligen gillar kan jag verkligen lyssna sönder den. Det brukar dock ta ett bra tag om låten håller måttet. Ibland passar låten in på ett cykel- eller indoorwalkingpass och fördelen med att ha "lyssnat sönder" låten är att jag kan varje litet beat eller förändring i låten, vilket är en otroligt stor nytta vid instruerandet.

Tänker ni också "uppvärmning", "raksträcka", "återhämtning" när ni hör låtar? Eller är jag arbetsskadad?

Just ja, jag var ju trött. Godnatt igen.

2 kommentarer:

Mary sa...

Nej jag tänker på samma sätt!
Om det är arbetskada är ju en annan femma ;)

Helena sa...

Alltid så, det är rätt frusterande för det går inte att lyssna "vanligt", sen ska jag dessutom alltid upplysa omgivningen om att det DÄR var en riktigt bra klätterlåt, inte alla som är så intreserade så att säga;)
Oja, en arbetsskada helt klart.
Bra blogg du har föressten!