tisdag 30 november 2010

Träningsresor




... verkar vara riktigt inne just nu. Idag när jag köpte min morgonkaffe såg jag att Solresor har flera Träningsresor i sitt sortiment.

Det hade varit så härligt att åka bort en vecka och njuta av värme och träning!

Kvällens Cykel var sjukt tung. Jag körde så hårt att det kändes som att den enda kommunikationen jag klara av var att skrika mig hes. Alla hängde med utom min röst kan man säga. Frågan är vad jag ska hitta på för ngt till årets sista Cykel60passupplägg?

BodyBalanceklassen gick mycket bättre än för två veckor sedan. Då hindrade flera låsningar mig från att klara av passet.

Snart är jag hemma och då ska jag sova nästa direkt, för imorgon är det en låång arbetsdag. 3 timmar på Kundservice, 6 timmar på Feelgood och en klass på Sportlife Backaplan.

Godnatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Emma sa...

Du verkar ha grymma spinningpass och jag skulle verkligen vilja prova att spinna för dig, vilken sag och tid har du dina klasser? Vilken anläggning? /E

River sa...

Hej Emma,

Du är riktigt välkommen att gästa någon av mina klasser, så får du testa en klass själv. :)

Jag har bara en fast cykelklass i veckan just nu och den är på Sportlife City Domkyrkan kl 17.10 på tisdagar. Säg bara till 5 dagar innan så fixar jag en gästplats.

Malan sa...

Och kanske ett litet zumba-pass, blink blink;-)