fredag 5 november 2010

TGIF!

Är arbetsveckan redan slut? Om det fortsätter i den här takten är ju mitt vikariat på Feelgood snart slut.

Jag sitter här med en så skön fredagskänsla. I högtalarna spelas peppande musik och jag laddar sannerligen upp för helgens utmaningar. Ikväll tänker jag bara vara för mig själv, men först ska jag titta på en lägenhet som kan bli min, eventuellt träna BODYPUMP och BODYBALANCE på Sportlife Exclusive. Imorgon väntar The Convention, som förhoppningsvis innehåller massor av svett, inspiration och utmaningar. På kvällen blir det Halloweenfest och jag klär nog ut mig till arbetsnarkoman (eller så behåller jag träningskläderna på och kommer som träningsnörd). Söndagen startar med min härliga IndoorWalkingklass, som alltid är en höjdpunkt. På söndag kväll sätter jag mig ner med resten av Rosa Dygnet-gänget och utvärderar årets event och blickar frammåt mot nästa år. Vad ska vi hitta på för att klara av att få in mer än 200 000 kr? Det blir sannerligen en utmaning. En rolig sådan.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: