söndag 14 november 2010

Nya instruktörer!

Jag sitter i soffan och ler för mig själv. Jag är full av inspiration efter två helger fullmatade med fokus cykel. Jag vill instruera, jag vill presentera, jag vill ha fler utbildningar, jag vill möta mina deltagare, jag vill göra ett nytt pass, jag vill hitta ny musik, jag vill möta fler blivande instruktörer som jag får vara med och följa på nära håll när de utvecklas och tar megakliv frammåt. Jag är säker på att Sportlifes nya cykelinstruktörer kommer göra ett grymt jobb ute på sina anläggningar och jag ser fram emot att cykla en hel klass för dem i framtiden. Bara idag blev jag så inspirerad av flera att jag ville hoppa upp på cykeln och röja till det som presenterades. Men någon var ju tvungen att filma OCH zooma, så någon tid för cykling fanns det inte idag.

Under dagens presentationer föll mycket på plats och det var så roligt att se. Jag kommer själv ihåg när jag var i samma situation och vågade ta till mig dom utmaningarna jag hade då. Och under dom här två utbildningshelgerna har jag också blivit påmind flera gånger vad jag behöver jobba mer på, men också vad som är mina styrkor. Att analysera och ge feedback i massor lyfter ens eget instruerande flera nivåer. Det är jag säker på.

Nu ska jag lyssna lite hard house och fundera lite kring mitt nästa cykelupplägg. Det ska bli hårt och utmanande, men fyllt av både träningsglädje OCH lättsålt publikfrieri. För sån är jag. Dessutom är jag en jävligt bra bloggare som har känsla att hitta mikropauser att iphoneblogga på utan att tappa fokus på uppgiften. Jimberg.se har mycket att lära sig. Haha!

4 kommentarer:

Jim sa...

Mmmm zoooooma in å ut ska ja med öva på.. ;)
Tack för grym assistering i helgen min vän!!

Anonym sa...

Tack för en bra helg och grym feedback!
// Heribertsson

Nutrixpress.se sa...

Kolla in vår hemsida eller blogg (I bloggen kan du se alla erbjudande), prisgaranti på hälsokost & Sport Nutrition! Beställ idag, skickas imorgon!

Mvh
Nutrixpress.se
Nutrixpress.blogg.se

Marie sa...

Tack för en pangbra utbildning! (=