torsdag 25 november 2010

The Nike Blast

Presentatörerna och deras klasser lanserades idag på www.thenikeblast.com

Jag har skrivit ut schemat och markerat det jag vill gå på.


Orange med ring: Väldigt säker!
Orange: Säker
Gul: Kan tänka mig.

På nästa års Nike konvent hoppar jag faktiskt helt över cykelklasserna. Rätt oväntat va? Jag väljer hellre att fokusera på BodyCombat, "funktionella" fusionklasser, rörlighet som yoga och Bodybalance, Kettlebell och föreläsningar.

Set mest fram emot:

- BodyCombat 47
- Kettlebell Challenge
- Starta eget inom träning och hälsa?

Jag ser också fram emot en helg med fantastiska kollegor från Sportlife, vänner, bloggbekanta och annat löst folk :). Det kommer bli grymt!

Vi ses väl i Stockholm sista helgen i januari?

1 kommentar:

Suzan sa...

yes! Jag kommer vara där!