fredag 12 november 2010

Fullbokat!

Sportlife City Domkyrkan ligger mitt i Göteborgs centrum. En följd av detta är ett det ofta är hårt tryck på de många gruppträningsklasserna. Citymedlemmarna är duktiga att boka in sig tidigt på klasserna, så det gäller själv att hänga med i svängarna.

Nu när jag tittade över nästa veckas träning, så upptäckte jag att mina deltagare redan hade bokat in sig. Endast reservplatser kvar och det är bara fredag. I like. Zumban med charmiga Sofia H är såklart full direkt, men jag är glad att min klass fortfarande är full trots att gruppträningsbossarna tyckte att jag skulle få konkurrera med en Zumba som går exakt samtidigt.


Tack för att ni vill cykla med mig på tisdagarna! Vill du ta med en kompis är det bara säga till mig så bokar jag in den personen som min gäst.

1 kommentar:

Tove sa...

Klart man vill cykla en tisdag!