tisdag 30 november 2010

Dagens komplimang




Både jag och min Feelgoodkollega är nyanställda, vilket verkar uppskattas av motionärerna. Dagens komplimang var "Ni har anställt sadister! ;)". Idag på lunchen coachade jag cirkelfys och mitt mål var att ge dem samma träningsvärk som jag fick från Kettlebell Xtreamklassen, ni vet den som satt i, i flera dagar. Fokus ben, rumpa och puls!

Just nu äter jag min lunch och laddar för sista administrationstimmen, sedan går jag vidare till Sportlife City Domkyrkan för att riva av ett gäng tunga intervaller med förhållandet 4 minuters jobb mot 1 minuts vila. Körde det här passet tidigare under terminen och nu ska deltagarna få testa om de märker någon skillnad.

Ser fram emot att varva ner och sträcka ut på BodyBalanceklassen efter det. Undra hur det känns med en icke lika låst rygg. Apropå det. Efter lunchpasset passade jag på att köra den styrkeövning och stretch jag fått i hemläxa.

Snart är det helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: