söndag 7 november 2010

Dagen efter

... Jag kan inte minnas att jag haft sådan här enorm träningsvärk innan. Någonsin. Min rumpa, lår och rygg är så ömma att jag fått käka 1 grams Alvedon idag. Hur ofta gör man det mot träningsvärk? Tack theConvention, men framför allt tack Monika för peppningen under Kettlebellklassen!


Klassen tidigare idag var lika rolig som för två veckor sedan. Om jag har liknande arbetstider nästa vår är det jag som ska försöka få fler fasta klasser. Indoorwalking är verkligen en rolig träningsform! Men inte speciellt klokt att plåga mig själv i tre "semiflex"-låtar. :)

Nu ska jag möta upp Berget för en fika innan vi ska möta upp resten av Rosa Dygnet-gänget för ett utvärderingsmöte av eventet och insamlingen. Vi fick ihop över 200 000 kr. Ska vi kunna överträffa det nästa år?

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Suzan sa...

är så avis på er alla som var där!!

Träningsglädje sa...

oj. AJ!!

Helena sa...

Haha...jag känner EXAKT samma! AJ!

Mary sa...

Fortfarande aj här kan jag säga!!