söndag 14 november 2010

Dag 3

... på utbildningen är slut sedan länge, men jag har haft fullt upp att umgås med mina kundservicekollegor att jag inte har hunnit uppdatera.


Jim bjöd på en riktigt bra klass bestående av extensiva intervaller.


Gänget cyklade på imponerande bra, trots flera timmar cyklande och en dag med teori sedan tidigare på dagen.


Även idag publicerar jag en icketräningsaktivitet i min träningsblogg. Jag har haft en riktigt härlig kväll tillsammans med mina kundservicekollegor där vi ätit och druckit gott, spelat bowling men framför allt skrattat. Jag ska ärligt säga att det värker i magmuskulaturen efter ikväll. Och i slutet av bowlingkampen började jag känna att svetten längs ryggraden började krypa fram. En kollega hade den mest fantastiska tvåhandsfattningen av klotet och liksom skuttade fram mot banan.

Nu är det dags att sova för imorgon har vi dag 4 av utbildningen och då vill jag vara pigg och glad.

Inga kommentarer: