lördag 6 november 2010

Däckad, golvad, nedslagen

Så är känslan ikväll. Just nu är jag glad planerade om och att jag sket i att gå på den där festen för jag borde vetat att jag aldrig har varit festsugen efter ett konvent. Kanske psykiskt, men aldrig fysiskt. Så här trött i kroppen var det väldigt länge sedan jag var.

Jag har redan sovit en timme i soffan, av ren utmattning och tänkte fortsätta göra det så att jag är så pigg som jag bara kan bli till mitt IndoorWalkinggäng imorgon.

Dock vet jag någon som kommer ha en S.J.U.K träningsvärk imorgon med tanke på dagens träning. Jag försöker komma på vad jag gillade mest, men har lite svårt att välja ut bara en sak. Att avsluta med BodyPump var i alla fall det sämsta. Jag lovar att flugvikterna jag hade då kändes som det trippla! Aj för att ha det som sista klass!





Mest imponerad är jag nog av Kettlebellpasset. Damn, vilken atletisk, utmanande, svettig och pulshöjande träning. Jag gillade upplägget och tänker börja köra lite så hemma, för jag har ju trots allt en Kettlebell som borde användas mer. Min teampartner under passet var Sara (traningsgladje.se) som inspirerade och kämpade på i intervallerna.


Tack för sällskapet och supporten under passet!


Som yoga- och Kettlebellinstruktör var Monika Björn helt fantastisk och jag förstår hennes storhet inom branschen. Spinningdelen kan jag inte uttala mig om för jag har aldrig cyklat för henne, men idag var hon den största stjärnan som jag tränade för! Om än i väldigt hård konkurrens. Jag kommer nog köpa ett tio-kort eller något liknande till hennes nya träningsstudio som öppnar i december. Jag vill träna mer yoga, mer kettlebell och mer funktionellt!

Tack till arrangörerna för ett riktigt proffsigt första theConvention.

Nu ska jag förberada mig mentalt på att jag kommer vakna upp om 10 timmar och känna att jag lever.

Godnatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

hoppas du sover gott! :)

mojo sa...

Tack!
...och välkommen i december!

Kramar
Mo