onsdag 24 november 2010

CykelBox

Efter kvällens Cykel30 kände jag en lätt smärta i högra triceps. Anledningen till det var nog att jag "boxades" för att markera attacken. Det är tydligen min nya "grej". Så för den som tror att man inte kan sträcka sin triceps under ett cykelpass har fel.

Trots lätt smärta i armen var jag fast besluten om att medverka på Michaels BodyCombat, så jag bytte centrum mot Hisingen och fick åter känna att jag levde. Massvis med grymma låtar och som alltid högt tempo mellan låtarna = hög puls. Armen tänkte jag inte på...


Jag gillar min nya halvglansiga dunjacka från Nike. Bilden blev extra suddig pga av skakiga händer efter combaten.


Sista pulstoppen för den här dagen.

Nu ligger jag utslagen i sängen och är beredd att sova. Morgondagens mission är att äta frukost med en gammal IHM-klasskompis, finjustera mitt vattenpass så det blir tyngre (Jepp, tanterna tyckte att det var för lätt), sedan leda vattenträningen, hålla några korta presentationer om vår (Feelgoods) verksamhet hos en samarbetspartners informationsträffar, stå i receptionen OCH avsluta kvällen med att stänga på Kundservice (Västtrafik), vilket innebär 5 extra jobbtimmar med slut kl 22.30. Lång dag! Godnatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för ett jätte bra cykel 30. Kan säga att man blev trött även under 30 min.

Emma