fredag 8 oktober 2010

River springer GöteborgsVarvet 2011

Bilden är tagen på en uteservering i Berlin, just vid bansträckningen av Berlin Marathon. Förra året var jag där med några fd kollegor från GöteborgsVarvet.

Som bekant ställde jag inte upp i årets GöteborgsVarv på grund av att jag hade en fantastisk rolig, inspirerande och intressant projektanställning hos Göteborgs Friidrottsförbund och GöteborgsVarvet. Jag hade med andra ord fullt upp att jobba i alla dessa projekt som tillsammans gör "Varvsveckan".

I juli tog projektanställningen slut, och som ni vet är jag tillbaka på mitt gamla kundservicejobb tillsvidare. Så då har jag ju ingen giltig anledning att inte ställa mig på startlinjen nästa år. Jag är en av de 58 000 som är anmälda till nästa års lopp och mitt mål kommer bli en riktigt stor utmaning.

Jag ska springa under 1:38! Följ min resa mot den tiden!

1 kommentar:

Mattias G sa...

Yes, go Emil!