onsdag 20 oktober 2010

Risig känsla

Idag har jag kännt mig sjuk. De sista timmarna på jobbet var allt annat än roliga och egentligen ville jag bara lägga mig på golvet och gnälla som ett litet barn, men det var bara att bita ihop och vara så där kundservicetrevlig trots smärta i huvudet, nacken och i halsen. Min plan var att springa ikväll, men den fick jag som ni kanske förstå skita i. Nu har jag två dagar kvar på kundservice för idag skrev jag på att jag sagt upp mig. Då har man alltså bytt den fasta tryggheten mot ett spännande vikariat.

Fast lite separationsångest hade jag nog allt, för jag och chefen kom överens om att jag nog ska fortsätta vara timanställd vikarie och komma in och jobba i kundservice och med deponering, då det finns behov och jag har tid.

Nu ska jag sova så att jag förhoppningsvis känner mig piggare imorgon.

Inga kommentarer: