onsdag 6 oktober 2010

Present från the US and A.

En av mina trevliga deltagare har varit på långsemester i USA och med sig hade hon en fiiiin Starbuckstermos till mig. Allt mitt tjat om Espresso House här i bloggen har visst satt sina spår. Tack än en gång för att du släpade med denna hela vägen från andra sidan Atlanten. Så tack vare denna pryl har jag druckit ca 1 liter varmt kaffe idag på jobbet. Ja, den är USA-stor!Problemet annars är att kaffet ofta kallnar mellan kunderna eftersom vi har så mycket att göra hela tiden. Men nu var kaffet varmt hela tiden. Lyx! Min kollega som har en mindre Starbucksmugg som "jobbmugg" blev nog mäkta avundsjuk.

Trots 1 liter kaffe är jag trött. Fortfarande sviter från helgen kanske? Snart är denna vilodag slut i alla fall. Imorgon får jag träna igen - wihooo!

2 kommentarer:

Suzan sa...

åh....fint!

Jenni sa...

Emil du bara flänger å far..så den passar dig perfekt! Kul att den kom till användning;)!
Trevlig helg