onsdag 6 oktober 2010

Inspiration till nästa passupplägg?

NOOOOOT! Det där var INTE okey.

7 kommentarer:

soffan sa...

Hahahaha, jag dööör, vilka jädra dårar :) !!!

Tove sa...

Haha, jag dör oxå. Seriöst finns dessa män på riktigt?! Jag kommer aldrig mer att gå på ett corepass eller göra sit-ups, istället ska jag surfa in här och kolla på detta klipp igen - att skratta åt detta är mitt nya sätt att träna magmusklerna.

Svea sa...

Holy smokes!
Vad är det frågan om..?!
Jag ligger dubbelvikt över mitt tangentbord å har kramp i magen av allt garvande. Tackar för att detta klipp kom till min kännedom å att du sprider träningsglädje, även om den är galen.

Katarina M-I sa...

Jag bara satt och gapade när det dök upp.
Som magnus skrev, Spinning goes Cirkus.

Annelie sa...

Verkar ju helt f*cked up! Kan inte ens skratta åt det - är det på riktigt är det ju riktig hemskt att det ens finns... e

NEA sa...

Kan man göra så på en spinningcykel? Det var liksom övningar jag inte kände till. Personen som filmar, helt plötsligt filmas golvet. Ramlade han av? Är han med och cyklar samtidigt? Och vem är den stackars kvinnan längst bort i bilden som inte tycks höra hemma bland de gulklädda männen? My god!

ÄtaTränaKämpa sa...

Jag tycker att dte var ett fantastiskt klipp! Sådär skull jag också kunna göra. De måste ju ha både grymma benmuskler, kroppskontroll och vara smidiga som fan. Jag gillar det.