söndag 24 oktober 2010

IndoorWalking

är riktigt riktigt roligt att instruera. Idag hade jag nästan full klass, sånär som på två lediga "walkers". Dagens pass kändes bra och deltagarna var på. Det kunde jag lätt se! Det är lite synd att jag bara har varannan vecka för det är himla svårt att lära sig deltagarnas namn när det är så sällan mellan gångerna.


Innan klassen hade vi lite ljus, soft musik och lite halvsläckt i salen. Men när det var dags tände jag Holmner och pang så var vi igång!


En stor lunchportion thaimat, är jag redo att åka hem och packa om träningsväskan. Min "egenträning" idag blir BodyCombat. Det ska bli grymt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

http://marathon2010.wordpress.com/ sa...

Jag ska försöka komma på något av passen så fort jag är frisk och får träna igen. Låter riktigt kul!