tisdag 26 oktober 2010

Headsetet ber om förlåtelse och tack Lhina!

Idag vill jag be mina deltagare om förlåtelse på headsetets vägnar pga att de fick cykla igenom ännu en klass utan dess hjälp. Att instruera utan headset är nog som att springa ett marathon med en stukad fot. Typ. Förra veckan var det lite kul att anta utmaningen och göra en bra klass ändå tack vare alla andra "verktyg", men idag blev jag bara less och ville helst bara trycka på stop och gå ut från salen. Tekniska problem kan få försvåra en klass, men två veckor i rad?

Mina trogna, fantastiska deltagare som kommer och förgyller mina tisdagseftermiddag kämpade på i vanlig ordning. Det är inspirerande att se, men idag hjälpte inte ens det. Jag ville ändå trycka på stop och ta med mig hela gänget och cyklarna till salen bredvid. Ja, och kicka ut den pågående klassen också och börja om där. Tur att veckorna går snabbt för nästa tisdag är just en ny tisdag.

Efter min klass var det dags för Bodybalance. Och det var så välbehövligt för att få mig på bättre tankegångar. Fantastiska Lhina är tillbaka på hennes tisdagsklass (som alltid startar 20 minuter efter min) och det känns som en otrolig lyx och löneförmån att få gå in hennes sal och träna BodyBalance direkt efter min klass.

Imorgon startar jag dagen med Yoga på Sportlife Exclusive innan det är planeringsmöte på jobbet. Avslutar dagen med BodyCombat på Sportlife Backaplan. Det är min morgondag det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket problem ni verkar ha med headset och sånt på Sportlife där du är instruktör. Är det den anläggningen som ligger på Drottninggatan vid Domkyrkan? På SATS Kungsgatan, fd Olympic där jag tränar brukar alltid headset o sånt fungera. :-)
Mats

River sa...

Mats - Headsetet brukar alltid fungera i vanliga fall, men jag har haft otur två veckor i rad nu. Jag vet inte vad du grundar att det brukar vara mycket probelm med headset på. Att det brukar vara problem med headset på Sportlife håller jag inte alls med om då jag går på en hel del klasser och intrstruerar på flera anläggningar. Men som sagt lite tekniskt strul kan såklart inträffa. Det gör det nog på alla kedjor. :) Jepp det är anläggningen vid Domkyrkan som jag har min tisdagsklass på.

Johanna Å sa...

Åh, jag vill också vara med på dina tisdagsklasser.. :( Saknar det.. Med eller utan headset, du är så grym ändå! :)