lördag 30 oktober 2010

Dag 1

... är avklarad och detta inlägg skrivs från ryggläge i sängen. Min kropp tycker tydligen att jag borde sova NU och då lyssnar jag på den och gör det. Klokt va?

Första utbildningsdagen flög förbi i hög hastighet. Jag är nöjd med mina delar hittills och med min inspirationsklass. Jag körde "Livestrong" och den verkade gå riktigt bra hem hos gänget.

Jim briljerar som utbildare och det är en ära att få sidekicka hans utbildning i två helger. Så inspirerande och lärorikt!

Det ska bli spännande att se deltagarnas presentationer imorgon. Jag har en känsla att det kommer gå riktigt bra :).

Den stora frågan just nu är hur jag ska ställa klockan för att vakna på rätt tid imorgon. Ställer iphonen om sig själv inatt?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Suzan sa...

smart att lyssna på kroppen :D

Annelie sa...

Jag funderade precis likadant - ställa om eller inte? Jag ställde tillbaka min en timme och upptäckte inatt när jag vaknade till att den ställt tillbaka sig själv - så jag var minus två timmar. Men hellre det än försova sig :)