lördag 30 oktober 2010

Cykelutbildning på Sportlife Exclusive

Den här helgen kommer jag vara med och hålla i Sportlifes grundcykelutbildning för blivande cykelinstruktörer på Sportlife tillsammans med Jim. Så jag är redan vaken för att förbereda mig lite inför det jag ska prata om och inför min inspirationsklass som står på dagens schema. Kl 09.00 sätter vi igång och håller på till 17.00 i dagarna två. Sedan får utbildningsdeltagarna en del roliga "hemuppgifter" och sedan träffas vi igen efter två veckor och har ytterligare en helg utbildning.

Jag är säker på att den här helgen kommer bli riktigt rolig och lärorik på flera plan. Och jag är glad att jag får chansen att vara med och lära, utveckla och inspirera våra kommande instruktörer. Det här uppdraget kunde jag aldrig drömma om när jag själv gick motsvarigheten till den här utbildningen för några år sedan.

Just ja, kan vara rätt bra att packa träningsväskan också...

Ha en grym helg!