måndag 18 oktober 2010

Bra låt

Här kommer en gammal favoritlåt. Och visst känns det bra, för idag har jag ett dokument i min väska som skvallrar om att jag har tagit ett nytt steg i min karriär. Jag börjar redan på måndag och det känns bra.



Idag har det varit en hektisk dag på jobbet. Jag hann skicka iväg "3 dagar" till ekonomiavdelningen, ett möte vid järntorget och avslutningsvis en utvecklingsträff på Sportlife Backaplan. Med andra ord ingen träning idag heller. Men vem bryr sig om träning en sån här dag? Imorgon däremot ska jag upp tidigt för att morgonjogga och sedan instruera min tisdagsklass på eftermiddagen.

5 kommentarer:

Spark i baken sa...

Nyfiken på att höra mer om ditt nya jobb :-)

Anonym sa...

Hej Emil! Va på ditt pass idag, grymt som vanligt :) Undrar va remixen på Beautiful Monster heter som du kör? Vill fixa ner den till min mp3 så jag springer extra bra i löparbanan :D / Emma

River sa...

Spark i baken - Haha, du är inte den enda. :) Jag tror att det här jobbet är väldigt rätt för mig. Just nu. Dock vill jag tona ner diverse förväntningar på att jag kommer släppa nyheten att jag fått något "toppjobb" som innebär ära och berömmelse. På måndag är det officielt på jobbet, så då känns det rätt att skriva ut det här i bloggen också.

Emma - Tack :) Det låter som en mycket bra plan att ladda in låten på mp3spelaren och sticka ut och springa, men gör det helst på någon annan dag än tisdagar bara :). Här har du youtubelänk till låten: http://www.youtube.com/watch?v=LXEWD8O9dvU Hittar du inte den själv, hojta till!

Emma sa...

Tack så jättemycket :) Nu blir det åka av!! Men självklart ingen löpning på tisdagar :) Bra jobb igår, trots tekniska problem!

Bursch418 sa...

du e så hurtig force! ;) GRATTIS