söndag 24 oktober 2010

BodyCombat-high!

... Innan jag ens börjat. Om en kvart börjar passet och jag är mer än laddad. Det var länge sedan jag var med på ett pass, och det går kanske inte hans i hand med mitt träningsmål för hösten, som jag bloggade om för några veckor sedan. Det har helt enkelt krockat för mycket. Mer BodyCombat på schemat är ett önskemål frön mig!


Idag inviger jag mina nya handlindor. Man känner sig helt klart mer som en fighter, även om det känns lite skumt när man inte ska slå på någon. Men jag hör Carros röst om att "gå in i programmen". Om 10 min är det dags att svettas på ett riktigt aggresivt sätt!

Welcome to the frontline ! ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Träningsglädje sa...

åh vad kul! varför har man handlindor? är det en imagegrej?

River sa...

Träningsglädje - Yes, det var riktigt roligt OCH riktigt jobbigt. Märktes att jag inte kört det på ett tag. Angående handlindorna är det nog mycket en imagegrej. Däremot tyckte jag att jag hade mer "kontroll" i slagen, det gick liskom att "sikta" bättre. Hmm. :)

soffan sa...

Jaa, image is everything, vet ni väl ;) ? Jag upplever också att jag har lättare att hålla handlederna raka, och får lite mer tyngd i slagen ( obviously, eftersom mina små nävar faktiskt väger lite mer med lindor, duh... ), så därför får jag helt klart en bättre känsla med lindor än utan.

Anonym sa...

snygg bild!!! facebook profilen genast!!!