onsdag 6 oktober 2010

Bättre sent än aldrig?

Gruppträningscheferna har skickat mail, gruppträningsansvarige på mina anläggningar har skickat mail och ett mail lät nästan lite hotfullt på ett ironiskt sätt, men budskapet var enkelt. Fixa en snygg bild eller lägg ner instruerandet. Haha. Efter drygt 2,5 år på Sportlife finns nu min bild under personalporträttet på hemsidan och snart i repan. Bättre sent än aldrig va?

Det var busiga Åsa Eriksson som lekte fotograf och hon försökte allt med att jag skulle dra ett gäng Powerstripposer på fotot, men jag tyckte att denna trygga pose kändes bättre. Jag tycker ändå att jag ser lite busig ut. Och ung. Nu tror säkert deltagarna att den där Emil Forss är 19 år, men om 20 år kommer jag tacka mina gener att jag ser ung ut. Jag får tänka lite så. Dessutom är jag nöjd med bilden, vilket känns skönt då den ska exponeras ut mot deltagarna. Jag ser stark och pigg ut.

Den här veckan har det varit sjukt mycket Sportlife. I måndags körde jag RPM på lunchen och höll som bekant föreläsning och inspirationsklass för IndoorWalking-teamet på eftermiddagen och kvällen. Igår tisdag var det andra träffen för oss som är nya i Utvecklingsteamat att träffas och utbildas/utvecklas för att kunnde utveckla andra och idag på lunchen träffade jag några ur teamet för ett lunchmöte. Imorgon blir det också Sportlife, men då är jag där för att träna själv. Nästa vecka sätter jag igång med utvecklingsträffar, vilket känns otroligt inspirerande och roligt!

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Fin bild ! Och jo...du ser ut som kanske 18-19 år, men det bör du se som något bra ;)

Magnus sa...

Mycket stiligt! Insämmer, bra bild!

Träningsglädje sa...

fin bild. ser ut som du! du ser väl alltid ut som 19? orättvist!