tisdag 21 september 2010

Team-vecka

Den här veckan är en riktig team-vecka. Mer om det senare ikväll då jag har mitt schema framför mig.

Idag rev jag och Carro, en av alla inspirationskällor och bollplank i utvecklingsteamet av ett cykelpass. Det är svårt med operaaktiga låtar. Det är vi båda överens om. Imorgon har vi en ny chans på klubb Frölunda att leverera passet med extensiva intervaller.

Mitt Rosa Dygnet pass börja bli fullbokat, så funderar du på att boka in dig är det verkligen hög tid att göra det! Finns fler platser till mitt och Marias avslutningspass!

Avslutar detta inlägg med att lägga in en cool bild på min favorithomie och kanske mitt största fan. Franko tycker att jag heter Meemiil. Det är typ det enda han säger när vi kommunicerar. Eller "nej". Det är även "nej" när han menar "ja", vilket är lite roligt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: