tisdag 28 september 2010

Rosa ljus och lite städning

Just nu sitter jag här inne och smider Rosa planer, med mina grymma kollegor i arrangörsgruppen. Det är nu de sista bitarna inför helgens event ska falla på plats. På lördag kommer det vara sjukt inne att ljussätta lokaler i rosa.

Förutom att bjuda på två inspirerande klasser, träna för andra, hjälpa till där det behövs, så kommer min titel under helgen vara Director of WC & Locker room Cleaningservice. Det är faktiskt lite ironiskt. Om projektgruppen hade varit hemma hos mig JUST NU hade jag aldrig (och då menar jag aldrig) fått det ansvarsområdet. Men på något skumt sätt så levererar jag bättre utanför hemmet.

Vilken tur att jag har övat hela dagen hemma, både genom att lyssna på musiken till kommande klasser, men också på att städa!

3 kommentarer:

Åsa Eriksson sa...

Bästa Emil! Jag har fixat ett riktigt schysst presentkort till utlottningen, men jag är rädd att det levereras först i början på veckan.. Så snälla skicka namn och adress på vinnaren till mig så skickar jag hem det! :) OK? Kram och tack för härlig energi idag!

River sa...

Bästa Åsa - Jag ser till att vi får namn och adress på den lyckliga som vinner en fin timme med dig! Tack själv, jag hade kunnat sitta och småfika och tycka till en hel dag hos dig och A-M, men då hade ni inte fått mycket gjort :) Ses!

Jennie sa...

Godkväll!
Ser att ditt pass är fullt, starten på lördag. MEN jag har en plats där på Massage i närheten cykeln. Hojta om du hör någon som vill vara med.