fredag 3 september 2010

Påväg till Super Lördagen och inspirationsklasser för bloggare!

Morgonen började inte riktigt som jag hade planerat. Det är tur att jag är flexiblast i världen. Nu sitter jag i alla fall på tåget mot Stockholm. Det är snigeltåg, men det ska faktiskt bli skönt att åka tåg och bara vara.

Det blev vilodag igår för jag var tydligen alldeles för trött när jag kom hem. Har dock känt lite på min fina Kettlebell och läst ut Kettlebellboken. Massa bra övningar som jag ska testa när jag kommer hem.

Under den här helgen kommer det bli ca 6-7 timmar träning, samt utbildning med Les Mills- och RPMgurun, Dan McDonogh. Och massa massa grymma möten med grymma människor!

Super Saturday + Super Sunday = Super Weekend


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

theBrandAmbassador. sa...

Låter nice med Superlördag :) Kör hårt