onsdag 29 september 2010

Någon kommer vara trött imorgon

Men vem bryr sig om det om en vecka? Jag är inne i ett skönt mixingflow och förvånar mig själv om hur påhittig jag kan vara. Jag säger bara "I LIVESTRONG FOR..."

Om 7 timmar är det jag som håller i en IndoorWalking45 för ett litet gäng morgonpigga deltagare på Sportlife Lindholmen. Start 6.45. Okristligt tidigt, men jag är säker på att det kommer bli en skön start på dagen. Efter en dusch tar jag mitt pick och pack och åker över bron till Sportlife Ullevi och hänger med "seniorerna" under en rolig timme S-Senior.

Jag och Jim har ett uppdrag (läs hämta sponsrade grejer till goodiebagsen) och efter det blir det en Bodypump för Pernilla Blomqvist.

Om jag inte har något att göra på kvällen (ironi) kan jag alltid mixa klart "The last challenge" och börja på powerpointen som vi ska ha till inspirationsworkshopen i IndoorWalking på måndag.

Sa jag att jag hade semester den här veckan?

Inga kommentarer: