måndag 27 september 2010

Livestrong är fullbokat! Men det finns mycker mer att gå på!

Wow, vilken härlig känsla det kommer bli att instruera för ca 55 personer på lördag. Jag blir jätteglad när så många vill komma på mitt pass. Cykelpassen börjar fyllas på och mitt var det fjärde i ordningen att bli fullbokat. Jim&Eyals är fullt sedan länge, Ola och Jennies är också fullt, samt Jims pass på söndag.

Men det finns fortfarande platser till många många fler pass. Så boka in dig snarast!

Här är några tips för dig som gillar att cykla inomhus:

Lördag 2/10:

Kl 19.00-19,55 - Magnus Gårdmark "Cruisecontrol"
En otroligt duktig instruktör, som verkligen brinner för det han gör. Har full koll på periodisering och pulsupplägg. Han är med i Monika Björns cykelteam och instruerade på det stora Nikekonenvet i januari tidigare i år. Han kommer även presentera en klass på The Convention i november. Kom och upplev kvalitet!

Söndag 3/10:

Kl 01.00-01.55 Caroline Andersson "The dark journey"
Vi har följts åt sedan första cykelutbildningen och är numera kollegor i Sportlifes Utvecklingsteam. Carro kör många koncept och är riktigt duktig och inspirerande i det hon gör. Den här klassen skulle Carro köra förra året på Rosa Dygnet, men blev sjuk. Under det gångna året har hon förbättrat klassen och nu har vi chansen att cykla i mörkret. Jag kommer vara med på det här passet! Du också?

Kl 10.00-10.55 Therese Nordström "Fighting spirit"
När jag jobbade för GöteborgsVarvet hade jag mycket kontakt med min kontakt på SATS. Efter ett möte på deras gym frågade jag vem av alla cykelinstruktörer hos SATS Göteborg jag skulle testa för att få inspiration, så svarade hon direkt, utan att blinka. "Du måste gå på Therese pass!". Nu gör jag slag i saken och har bokat in mig på hennes cykelpass! Förutom att vara en duktig (om jag förstått det rätt), så är hon en av Sveriges bästa löperskor! Hur coolt är inte det?

Kl 12.00-13.00 Emil Forss & Maria Götesdotter "The last Challange"
Sista passet under dygnet brukar alltid vara speciellt. Mycket folk, bra stämning och avslutas alltid med lite rosa bubbel. Ni vet ju vem jag är och Maria är en grymt duktig instruktör! Rosa Dygnet skulle inte finnas om det inte vore för Marias initiativ. Jag vet att det kommer vara jobbigt för Maria eftersom hennes fina mamma inte finns med oss längre, men jag sitter där på scenen för att stötta henne och tillsammans kommer vi cykla i land hela dygnet. Jag hoppas att vi har en full cykelsal som visar sitt stöd! Boka Boka Boka!

Anmälan görs till: maria@rosabandet24timmar.se

Imorgon kommer ett inlägg om mina tips på övriga aktiviteter som jag vill lyfta fram extra under dygnet! Håll er uppdaterade!

Inga kommentarer: