söndag 12 september 2010

I am alive!

Jag vet att det är dåligt med uppdateringar här just nu. Jag borde skämmas som ännu inte bloggat om vare sig Super Saturday eller träningsbloggsträningen från förra helgen. Det är ju old news vid det här laget.

Men det är rätt mycket just nu. Dels så jobbar jag heltid på da kundservice, har mina klasser och har en del jobb i Sportlifes utvecklingsteam. Vi i Rosa Dygnets projektgrupp planerar för fullt inför höstens tränings- och välgörenhetsevent, samtidigt som det varit en del planerande inför kommande teamklasser (se högerspalten som uppdaterats ikväll!). Sedan satsar jag ju mer på min egen träning just nu och försöker vara lite social också. Bloggen kommer inte högst upp på listan, men jag ska försöka uppdatera den mer under kommande vecka.

Du glömmer väl inte bort att anmäla dig till mina pass på ROSA DYGNET?

1 kommentar:

Jennie sa...

Jo, alltså ja. Självklart vill jag komma på ditt pass, blir för mycket håltimma innan jag ska ta mitt pass för att jag sedan ska köra ytterligare 2 pass efteråt på min cykel. Så... hoppas du har förståelse.
Ha en bra måndag!