lördag 25 september 2010

Fynd

Vem gillar inte att fynda? Egentligen är jag kanske inte i jättestort behov av nya träningskläder eftersom jag har flera uppsättningar från Craft till löpningen och massor av outfits till inomhusträningen, men när det hänger ett löparset med t-shirt och ett par tights till ett ruskigt bra pris, så är det svårt att stå emot, speciellt när kläderna kommer från mitt favoritmärke. Dessutom var jag på jakt efter ett par cykelbyxor av samma märke, vilket jag också hittade. Jag fick ett riktigt bra pris visade det sig när jag studerat kvittot. Antingen tyckte tjejen i kassan att jag var jävligt charmig eller så var hon väldigt trött. För rabatten jag fick var nästan för bra.

Nu ska det mixa och matcha ihop ett IndoorWalkingpass som jag och min kollega ska presentera för Sportlifes IndoorWalkinginstruktörer om drygt en vecka. Spännande!

Inga kommentarer: