torsdag 30 september 2010

Andréa Hultgren bjuder på "Hagnesta Hill"

På söndagmorgon under Rosa Dygnet bjuder Andréa Hultgren på ett härligt uppvaknande till hennes passupplägg "Hagnesta Hill". Andréa som skriver bloggen Löpning & Livet är med för andra året i rad. Jag är säker på att hon kommer bjuda på ett träffsäkert och genomarbetet pass. Har du inget för dig på söndag kl 08.00 tycker jag att du ska komma och cykla och samtidigt bidra med 100 kr till insamlingen.
Bild från förra årets Rosa event!

Anmälan görs till: maria@rosabandet24timmar.se

3 kommentarer:

Andréa sa...

Oj, nu tror nog folk att jag mutat dig eller nåt ;)

River sa...

Andrea - Haha, men gjorde du inte det då? ;)

Andréa sa...

nä, jag kommenterade inte ens det faktum att du i ett tidigare inlägg inte tyckte jag var värd att rekommenderas, hahaha ;)

men tack för marknadsföringen! jag är ju lite dålig på sånt själv :)