söndag 15 augusti 2010

Planera om

Gårdagens sena kvällsjobb var roligt (faktiskt). Festivalbesökarna ville åka hem i stora grupper. Antagligen när en viss konsert var slut. Vi gjorde allt för att hållplatsen skulle vara en säker plats för resenärerna och såg till att vagnen kunde åka iväg när den var full. Ibland såg det faktiskt lite galet ut när folk bara tryckte sig på. Ungefär som i Tokyos tunnelbana. Men då ryckte vi in och hänvisade snällt till en senare vagn.

Med tanke på att jag kom hem sent inatt tog jag en lång sovmorgon och åt frukost för bara en timme sedan. Caffe Latte, två ägg, keso och en banan. Var superladdad att åka ut till Sportlife Frölunda och vicka på en IndoorWalking45, men passet blev inställt pga av för få anmälda. Medlemmerna där ute inser inte vad dom missar (mig!!). Haha, skämt å sido. Det är sällan mina pass blir inställda, men när det väl händer är det bara att planera om. Så nu sitter jag här och funderar på vad min träning ska bli idag. Kanske Kettlebell och cardio på Sportlife Exclusive? Det lutar åt det.

1 kommentar:

soffan sa...

Ah, det låter som en utmärkt plan B tycker jag :). Har aldrig provat kettlebell, det verkar tufft! *skäms lite*