torsdag 12 augusti 2010

På gymmet

Yes, nu har jag gjort bort halva träningen. 5 minuter crosstrainer till uppvärmning följt av 45 minuter styrka i Kinesismaskinen.


Årets GöteborgsVarvsflaska är ruggigt snygg. Håll med om det! Perfekt att släpa runt bland övningarna.


Jag gillar alla instruktionsövningar som finns i touchscreenen på Kinesismaskinen. Det finns många övningar i den ska ni veta.


Jag är ju lite smått sugen att anmäla mig till Vasaloppet nästa år och då är ju SkiErg perfekt stakträning inför de 9 milen ute i Moraskogarna. Avslutade styrkepasset med 10 minuter stakning.

Nu blir det kondition och mer styrka inne i gruppträningssalen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenni sa...

Håller med att flaskan e jäkligt fräsch....Har dock slarvat bort min:(!!

River sa...

Jenni - Jag har flera oanvända hemma, jag fixar en åt dig :)

Jenni sa...

Tack:)!! LOVAR att boka upp mig varje tisdag på ditt pass i utbyte;)!!..så ses på tisdag då;)!Ha en fortsatt trevlig helg..