måndag 2 augusti 2010

Inget att "ha på mig"

Är i stort behov av sömn just nu känner jag, men jag har en del saker att fixa innan det är godnatt.

Planen är att jag ska börja jobba tidigt imorgon så att jag både hinner lunchträna (BodyCombat på Sportlife Ullevi) och hålla i min egen klass imorgon. Och det var just det. Imorgon har jag återigen min Cykel på Sportlife City Domkyrkan. Helt plötsligt fick jag känslan att jag inte har något pass att presentera. Ja, självklart har jag massor av pass, men jag tror att man kan jämföra det med en tjej som skall gå ut och inte har något att ha på sig. Garderoben är full av kläder (läs cykelpass), men frågan är vilket jag ska välja. Som ni märker är jag i stort behov av att göra ett nytt pass som kan snurra på i 4-6 veckor. Måste ta mig tid att göra detta helst igår!

Hmm. Dags att söka igenom garderoben och se om jag hittar något att spela upp imorgon.

2 kommentarer:

Jenni sa...

Kolla längst in i garderoben..där brukar man ofta hitta nåt gammalt å dra på sig;)! Du levererar ALLTID på dina pass..
Kör på ditt säkra kort som alltid är uppskattat med den perfekta avslutningen..teamet är uppdelat i två,behöver jag säga mer?! Ses på passet!

Miranda sa...

haha men dra fram någon gammal svart kort klänning, klassiker går alltid hem ;)