tisdag 10 augusti 2010

Ingen cykeltisdag

...Ingen träning idag över huvudtaget, men desto mer jobb. Idag arrangerades friidrottsgalan Göteborg GP. Och jag var där, men jag såg inget av tävlingarna utan hade fullt upp med jobb utanför arenan.

Jag var ansvarig för förarbetet och dagens genomförande av en aktivitet på uppdrag av GöteborgsVarvet.








Det blev lyckat och vädret visade sig från sin bästa sida.

Ska försöka sova tidigt idag, så jag orkar med både jobb, träning och bio imorgon!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

ja det e jobbit me bio! :p

River sa...

Det kan faktiskt vara det OM man sovit lite under natten och sedan ska jobba 8 timmar, träna 2 timmar och sedan se en 2,5 timme lång film som börjar 21.20. Finns risk att jag somnar serru. :) Men just nu känner jag mig rätt med faktiskt. Grundar med en god Celsius innan träningen...