fredag 20 augusti 2010

Guetta Hills




Jag gillar att vara på gymmet en bra stund innan klassen och förbereda mig inför klassen. Det värsta som finns är att komma med andan i halsen och jäkta igång passet. En Celsius Cola och GRYM musik peppar upp mig inför mitt uppdrag att inspirera och motivera upp till hög puls!

Nä nu ska jag fokusera på lite övergångar, sedan är det dags att gömma uppläggsdokumentet. Eftersom jag kör Les Mills är jag skolad att fusklappar är big nono. Men ibland kan jag tycka att det är skönt att ha låtlistan med sig, speciellt om man har ett helt nytt pass.

Använder du dig av fusklapp när du instruerar?

Ha en grym helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

mattias sa...

Absolut! Men precis som med fusklappar i skolan så är det själva skrivandet av lappen som är grejen. Jag behöver sällan kolla lappen men känns ändå gött att ha den där i väskan.