tisdag 17 augusti 2010

Dagens tre höjdpunkter

Dagen har haft tre höjdpunkter.

Höjdpunkt 1: Trevlig lunchmöte med inspirerande cykelteamet!
Höjdpunkt 2: Att få möta min fulla tisdagsklass igen!
Höjdpunkt 3: Att få lägga sig ner på yogamattan och köra "död-säl-positionen" i 10 minuter och bara andas efter avslutat BodyBalancepass.

På fredag vickar jag Cykel45 Activio på Sportlife City Domkyrkan. Perfekt afterwork, så ta med dig din favoritkollega och cykla lös till grym musik! Jag hoppas och håller tummarna att jag kommer få finbesök från Stockholm på klassen.

1 kommentar:

Katarina sa...

Men vafasen.. jag har ju lovat bort mig på fredag.. >=(
Kan du inte börja lägga in dina inplanerade klasser i förväg i kalendern på Funbeat, så jag kan se i förväg när du ska köra såna här extragrejer?

kramkram