söndag 8 augusti 2010

Bra BodyCombat på Crudo




Då har jag kickat igång den här dagen också. Bokstavligen. Just nu står jag på domkyrkans hållplats med två skakiga ben, en mage som har fått känna att den lever och axlar som bränner. Har varit med på en härligt svettig BodyCombat på Crudo. Instruktören körde hela 44:an, vilket var kul för då hängde jag på utan problem.

Nu ska jag hem och fixa med allt möjligt (läs: jobb och städa) och senare idag ska jag instruera en styrkeklass för mage och rygg.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Emil! Det var länge sen jag kikade in här, ( Det är dåligt med bloggande för mig nu) men jag kom att tänka på dig i tisdags för gissa vem som var på min BodyBalance om inte Charlotte Kalla... :) Det du!Hon var jätteduktig. Kramar till dig

soffan sa...

Hoppas att din coreklass går bra E!

@Jenny: Shit vad coolt!!