tisdag 6 juli 2010

theConvention

Hemsidan för theConvention har öppnat nu och man kan därmed se vilka presentatörer som finns med för att inspirera och lysa upp senhösten här i Göteborg. Det är en fin skara instruktörer som konventet presenterar och visst blir jag sugen att boka mig direkt.

Men när jag tittar på schemat en gång till har jag ju faktiskt tränat för så gott som alla (bortse från dansklasserna) och många vill jag såklart träna igen för, medan andra klasser inte fångar mitt intresse desto mer. Närheten till denna fullproppade träningsdag gör såklart valet att vara med enklare och priset är ju rätt humant, så jag kommer antagligen vara med och träna på Gymnasium i alla fall.

Det som lockar mig mest är
Jessica Clarén. Tjejen lyser inspiration och hennes klass är säkert också bra. Hehe ;). Det vore också spännande att testa HotMOJO (yoga) för någon av damerna MOJO.

Ska du dit? Vilka klasser har du bokat in dig på?

4 kommentarer:

soffan sa...

Yep, jag har bokat mig, men jag tror det blev lite knas med de klasser jag ville gå, för några verkar ha försvunnit på vägen... Jag kommer iallafall börja med HotMOJO för Monica på morgonen, följt av Powerstrip med coola Åsa. Sedan kunde jag inte motstå sneak peeks på de nya releaserna av mina Les Mills koncept, så jag kommer att köra BC och RPM samt kika lite på BBn och BPn. Jag vet, jag är tråkig :).

Mary sa...

För mig blir det Spinning vs Krank, Lunch, Raw Food, AfroExplosion, TRX, Bodypump... skall bli kul! Tyvärr var det flera klasser som var samtidigt.. typiskt... hade varit kul att köra RPM'en, samtidigt får man ju den senare ändå...
Jag tycker du skall hoppa in på Afron nu!! Kom igen - you know you want to!!!

Jennie sa...

Japp, jag ska dit! Blir Spinning vs Krank. Spinning med Jessica. Sen blir det föreläsningar resten tror jag att jag valde.

jessica sa...

Tack grymmaste, kan du inte slänga lite boost till mig så jag kan springa i 30 graders värme?
Kram