torsdag 1 juli 2010

Sovmorgon?

Nja, knappast. Imorgon börjar jag så tidigt som 5.30. Sjukt tidigt. Inte nog med det har jag fått för mig att morgon(natt)promenera dit, vilket tar ca 60 min. Då kan vi snabbt räkna ut att jag måste vakna just efter 4.00. Och då förstår ju alla att det INTE fungerar att vara vaken så här länge. Jag lär mig säkert om en månad eller tre.

Eftersom det hårdjobbas mot "formen" så är det totalstopp för "onödiga" kalorier i det Riverska hemmet de kommande veckorna. Men med ett sötsug från hell måste ju saker och ting trappas ner.

Ikväll blev det krispig vattenmelon och en stor klick vaniljkesella.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sofie RW sa...

Det låter ju förfärligt tidigt (tycker jag som anser att det att jag är vaken vid 6 är okristligt tidigt). Men mornarna är ju väldigt fina nu - och vattenmelonerna goda :)