torsdag 29 juli 2010

Rövjobbigt pass.

Det är ingen bra uppladdning att äta kladdkaka med grädde, dricka en kopp kaffe och en liten flaska juice 50 minuter innan ett tufft konditionspass uppbyggt i intervaller ska rivas av. Jag stördes av att jag flertalet gånger fick parera kväljningarna under passet, vilket inte var så kul. Dessutom kände jag mig riktigt sliten efter flera dagars träning (dock varierad träning i alla möjliga olika former). Så imorgon blir det en hel vilodag. Nästa vecka ska jag inte ladda upp med en kladdkaka innan!

Ikväll har jag jobbat lite med Forss Event och det är uppenbart att det är semestertider när 75% av mailen (skickade ut en inbjudan till ca 100 pers) kommer tillbaka med olika autosvar som meddelar att semestern är slut den 2/8 eller 16/8. Typiska datum att börja arbete igen kanske?

Idag har jag föresten varit ute i Partille och jobbat lite och det kommer jag göra ca 2 gånger i veckan i några veckor nu då jag har lite arbetsuppgifter där ute. Borde kanske planera in tiderna där som passar med träning på fina Sportlife Partille?

Nu är det natt och imorgon är det jag som ska vakna tidigt. Heippa!

1 kommentar:

soffan sa...

Haha, nej det kanske inte var helt optimalt... Jag hade dock mer tippat att det skulle vara kaffet som ställde till bekymmer. Definitivt smarrigt, men inte precis innan träning :) .