måndag 26 juli 2010

Ingen stress, ingen press

... bara springa fram och slappna av och springa av sig efter en hektisk arbetsdag med konstant kö.

Ikväll sprang jag ... (håll i er nu!) runt the one and only Eriksberg som badade i orange solljus.

Visst var det lite tungt emellanåt under den 35 minuter långa (korta?!) turen. Men mest kändes det skönt att jogga fram utan att känna någon stress eller press på kilometertider. Jag vet inte ens hur långt jag sprang. Det intresserar inte mig just nu då det inte går i linje med mina träningsmål.





Där hade jag kunnat tänka mig att bo!


Ett nytt gym ska tydligen öppna i ett av de nybyggda husen. Puls & Träning verkar vara namnet.

Förra veckan hade jag som mål att promenera till jobbet varje dag, vilket jag lyckades med. Den här veckan ska jag försöka springa minst tre löppass.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: