tisdag 20 juli 2010

I feel alive... I feel alive...

Just nu sitter jag hemma och låter mitt hemmabiopaket jobba stenhårt. Jag lyssnar igenom mitt Cykelpass jag ska instruera om ca 1,5 timme och den IndoorWalkingklass som jag kör direkt efter på Backaplan. IndoorWalkingklassen var inte planerad, men min kollega hade blivit sjuk, så jag vickar min gamla klass (jag sade ju upp den då jag tyckte det blev för stressigt att ha båda klasserna på tisdagarna). Men idag ska jag alltså hantera stressen och sticka direkt till det andra gymmet och förhoppningsvis prestera minst lika bra på den andra klassen.

Jag har redan kört ett förmiddagspass för en jätteduktig instruktör på Sportlife Ullevi. BodyCombat är nog min Les Mills-craving just nu (förutom RPM). Den nya releasen är grymt kul och favoritlåtarna är den man går fram och tar tag om sin "motståndares" ben och rycker till (it buuuurns!) och den sista låten innan coreövningarna.



Nu har jag inte tid att sitta här längre. Dags att packa träningsväskan för dubbla pass.

Inga kommentarer: