onsdag 21 juli 2010

Hitta på något annat!

Just nu är Passet med stort P fullbokat imorgon. Jag förstår att klassen är fullbokad, men måste alla träna just på Exclusive när jag ska göra det? Jag tycker helt klart att någon kan hitta på något annat, så jag får en plats. Pernilla, måste du vara så jävla bra att hela Sportlife vill trycka in sig i din träningssal? ;)

Något som är klart är att jag ska promenera till jobbet imorgon. Tredje dagen i rad isf. Imorgon börjar jag 05.30, så det är HÖG tid att gå sova nu eftersom klockan ringer 04.00.

Godnatt!

4 kommentarer:

soffan sa...

Hahaha, ja sjukt störigt med instruktörer som är FÖR bra ;). Pernilla är definitivt GRYM!

Fitnesscoachen sa...

Du är verkligen igång ordentligt med träningen igen nu. Härligt jobbat!!

River sa...

Soffan - jag antar att du tänker på lesmills-pernilla. visst är hon bra, men detta är en annan pernilla :)

fitnesscoachen - oh yes!

soffan sa...

Haha, jasså minsann, har ni FLER grymma Pernillor på Sportlife i Göteborg, shit vad lyxigt :)!