torsdag 8 juli 2010

Dags för en dag utan träning

I den träningsmotivation som jag befinner mig i just nu måste jag nästan tvinga mig själv att ta en dag utan någon fysisk aktivitet. För den viktiga vilan ingår ju också i träningens pussel.

Precis som förra torsdagen tränade jag en grym, intensiv och utmanande klass för Pernilla på Sportlife Exclusive efter jobbet. Kände mig lite seg efter det långa öppningspasset, men så fort vi började glömde jag bort det och lät pulsen åka bergodalbana i konditionsintervallerna.



Väl hemma käkade jag och katten Alle kvällsmål i form av vattenmelon, keso och lättkesella.
Alle gillade det verkligen och hoppas att hans mage också gör det. För några år sedan när jag var kattvakt frossade vi i kebabpizza och det var ingen hit ska ni veta!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

haa vilka skumma saker du matar honom me ;)

Träningsglädje sa...

haha kul katt