onsdag 28 juli 2010

Att springa till jobbet

... går fortare än att promenera, men det är mycket jobbigare. Idag sprang jag in till stan, vilket tog ca 35 minuter. Eller sprang var nog en överdrift, det var mer som en jogg. Jobbigt som bara den från första steget till det att jag kom fram. Men sen var det skönt.


Det är bra att synas när man springer tidigt på morgonen! Min gröna löparjacka från Nike syns!


Jag unnade mig en take awayfrukost från Caffe Ritazza i centralen. Det var okey, men inte så mycket mer. Inget slår "klassikern" från Espresso House.

Nu ska vi jobba vidare här. Har "bredvidgång" i dagarn tre för att klara av mitt vikariat.

Jag har ev RPM senare ikväll, men den ser ut att bli inställd. Blir nog BodyCombat för min del i så fall.

Ha en grym onsdag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenni sa...

Emil du som kör det mesta å lite till...kanske e dax att hänga med på ett ZUMBA pass på backaplan 19.30 på onsdagar;)!! Eller har du redan provat?! Ha de gott

Suzan sa...

ps, har spikmattetävling nu igen.. du var m för ett år sedan o tävlade :)

Länk:
http://ettdussinpannor.blogspot.com/2010/07/rosta-fram-arets-traningsblogg-och-vinn.html

Pepp-Kram från Suzan

Miranda sa...

Så snygg du var på väg till jobbet också ;) ;)